חברת ניקיון בתים בפתח תקוה

כיצד מוצאים חברת ניקיון בתים בפתח תקוה ? לנקות את הבית זה לא פשוט, בעיקר לא בעידן בו אנחנו צריכים לעבוד לא מעט שעות מחוצה לו על מנת להתפרנס. 

בדיוק מהסיבה הזאת, קיימות חברות ניקיון המציעות שירותי ניקיון גם למפעלים ובנייני משרדים אך גם לבתים פרטיים.

 חברת ניקיון בתים בפתח תקוה למשל מציעה לכל הבתים הפרטיים בעיר ובסביבתה שירותי ניקיון מגוונים המתבצעים בצורה מקצועית ותוך שימוש בכלים וחומרים מקצועיים בלבד. 

תהליך הניקוי כולל קודם כל ניגוב האבק באמצעות מטלית לחה וחומר ניקוי מכל המשטחים בבית, לרבות מדפים, כונניות, ספות, שולחנות, כסאות, מראות, חלונות, תריסים, אהילים, מחשבים וכדומה. 

לאחר מכן, מתבצע טאטוא יסודי של הבית, וכן שטיפה כוללת של הבית, והכל הכל באמצעות חומרי ניקוי מקצועיים וריחניים המותירים ריח של ניקיון לאורך זמן רב. 

כמובן, שכל ניקיון מתבצע ברמה אחרת עלפי הדרישות של הלקוח, ועל פי התקציב שלו. 

כך למשל, חברת  ניקיון בתים בפתח תקווה יכולה להציע שירות ניקיון יסודי שבמסגרתו בכל ניקיון של הבית מתבצע ניקיון גם מאחורי המקרר ומאחורי תנור האפיה עד לרמת הסנטימטר. 

חברת ניקיון בתים בפתח תקווה

כל לקוח והתקציב שלו

 אבל לא לכל אחד יש את התקציב לרמת ניקיון כזאת, והאמת היא שלא בכל בית דורשים רמת ניקיון כזאת. במרבית הבתים אפשר להזמין ניקיון בסיסי בכל שבוע, ואחת לחודש להזמין ניקיון יסודי. 

בצורה זו ניתן לשמור על רמה גבוהה מאוד של ניקיון הבית, בתקציב נמוך יחסית. ניקיון הבית הוא גורם חשוב באיכות החיים שלנו, ובהשפעה על האנרגיות שלנו. 

קשה מאוד לכמת ולתמחר את ההשפעה של בית לא נקי עלינו, אך אין ספק שהיעדר ניקיון גורם לנו לתחושות של אי נוחות, אנרגיות שליליות וחוסר שלווה. 

כל אלה מלווים אותנו בכל צעד שאנחנו עושים בחיים יום יום, ובהחלט ניכרים גם בצורה כספית, רק שקשה לתמחר אותם, ובדרך כלל גם לא עושים את ההקשר הזה.  

חברת ניקיון בתים בפתח תקווה  מודעת בהחלט להשפעה הזאת של חוסר ניקיון על האדם, ולכן היא מציעה כל סוג שירות בכל תקציב לכל לקוח, על מנת שכולם יוכלו ליהנות מניקיון טוב. 

ניקיון בתים בפתח תקווה

חברת ניקיון בתים בפתח תקווה מומלצת

המצב שנוצר היום בקרב חברות ניקיון בפתח תקווה הוא שיש חברות ניקיון זולות, אלו הם לרוב אותם מתווכים ששולחים עוזרות בית לביצוע העבודה. 

יש חברות ניקיון שעומדות במחירים מעט יותר זולים ממחירי השוק, אך לא מסוגלות לספק שירותי ניקיון בתל אביב ברמה מקצועית גבוהה, אלו הן אותן חברות ניקוי שטיחים שלוקחות כל עבודה שמגיעה לפתחן. 

יש את חברות הניקיון שעומדות במחירי השוק ואצלן מחיר ניקיון בית בפתח תקווה לא אמור להיות שונה ממחיר ניקיון בתים בכל אזור אחר, למעט העלות הנוספת של הדלק בנסיעה לאותו אזור בארץ. 

ויש חברות ניקיון בתל אביב שבכוונה דורשות מחירים יקרים וכך הן מסננות את קהל הלקוחות שלהן אך ורק לקהל של בתים פרטיים בעלי תקציב גדול שמחפשים להשקיע בשירות מקצועי ואמין.

ו…. יש את נינג'ה פוליש, שהיא חברת ניקיון שמציבה סטנדרט אחר לענף הניקיון בארץ!

חברת ניקיון מומלצת בפתח תקווה