סמל נינג'ה פוליש
1984

ניקיון אחרי שיפוצים

שיפוצים הם חוויה נפלאה. כל מי שעורך שיפוץ, וודאי תכנן את השיפוץ הזה זמן רב מראש, חסך סכום כסף מתאים, תכנן את השיפוץ ואת מה שהוא כולל, בחר חומרים והתארגן לתקופת השיפוץ וזה כולל גם לבחור חברת ניקיון אחרי שיפוצים.

שיפוצים נותנים אווירה של חידוש ושל רענון, וכמובן יוצרים דירה שנעים יותר לשהות בה, שמתאימה יותר לצרכים של בני הבית וכן הלאה. אנשים רבים מעוניינים לערוך שיפוץ, ומוכנים להתמודד עם הקשיים הנלווים אליו (שעלולים להיות רבים) על מנת ליהנות מן התוצאות הטובות שלו. 

חברת נינג'ה פוליש וניקיון מעניקה שירותי ניקיון ואחזקה מקצועיים למגזר הפרטי והעסקי. חברות אחזקה וניקיון רבות קיימות אך מעטות חברות הניקיון אשר בעלות סטנדרטים גבוהים בניקיון כמו של חברת מבריקים בניקיון. אם חיפשתם חברות אחזקה וניקיון מקצועיות אז תפסיקו לחפש כי הגעתם למקום הנכון.

ניקיון אחרי שיפוצים

לאחר השיפוץ

לאחר שעורכים שיפוץ, יש להתחיל להתמודד עם התוצאות שלו, הטובות והקשות. ארגון הדירה לאחר השיפוץ יהיה נעים, מכיוון שהדירה נראית כעת בדיוק כמו שרציתם וחלמתם, אך כמובן שעדיין נדרשת עבודה של התארגנות, עיצוב הבית וכדומה. אולם לפני הכל, אחד הדברים הראשונים שחייבים להתבצע לאחר השיפוץ הוא ניקיון יסודי.

שיפצתם את הבית ועכשיו הכל הפוך? נינג'ה פוליש וניקיון הינה חברת ניקיון לאחר שיפוץ המבצעת עבודות ניקיון יסודיות ומקצועיות. 

ניקיון אחרי שיפוץ דורש עבודה יסודית ומקצועית מהסיבה שהלכלוך שנוצר בעקבות השיפוץ הוא קשה במיוחד ולא פשוט להסרה חברת ניקיון אחרי שיפוץ תעשה לכם את החיים לקלים יותר ונעימים יותר

לאחר השיפוץ

למה צריכים ניקיון אחרי שיפוצים

ניקיון לאחר שיפוץ הוא עניין לא פשוט. השיפוצים גורמים ללכלוך רב, מכל מיני סוגים – אבנים, אבק, סיד, טיח, צבע, בוץ ועוד, כולם נגרמים בעקבות עבודות השיפוץ השונות. לכלוך זה הוא לכלוך קשה לניקוי, משום שהחומרים השונים מדברים לקירות, לרצפה ולפעמים אף לרהיטים, ויוצרים כתמים קשים להסרה. 

גם היקף הניקיון הוא גדול מאד, משום שלרוב יש צורך בניקיון יסודי מבלי לדלג על אף שלב, ושל הדירה כולה, ולא רק של חדר אחד. ניקיון אחרי שיפוץ הוא, ללא ספק, פרויקט מורכב.

ניקיון לפני אכלוס

איך מנקים בתהליך של ניקיון אחרי שיפוצים?

ניקיון לאחר שיפוץ הוא לרוב לא דבר שניתן לבצע באופן עצמאי. לשם כך קיימות חברות ניקיון, שתפקידן הוא לבצע עבודות ניקיון מורכבות מכל סוג שהוא. 

כאשר מדובר בניקיון לאחר שיפוץ, הסיוע של חברת ניקיון נעשה הכרחי ממש, מכיוון שכאמור, הלכלוך הוא רב והניקיון קשה יחסית. 

צוות עובדי ניקיון של חברת ניקיון מוסמכת יוכל להגיע אל הדירה המשופצת, ולנקות אותה היטב וביעילות בתוך יום או יומיים (תלוי בגודל הדירה ובהיקף השיפוץ), כך שלאחר הניקיון תוכלו להיכנס לדירה נקייה, רעננה ומשופצת היטב, דירה שתשמח אתכם ותרחיב את דעתכם בדיוק כמו שקיוויתם לפני תחילת השיפוצים.

ניקיון אחרי שיפוץ

ניקיון בתים לאחר בניה

את חוויית הניקיון שחווים לאחר תהליך ניקיון בתים לאחר בניה אי אפשר לתאר אחרת מחוויה יוצאת דופן. חוויה זו אינה דומה כלל לחוויית הניקיון שאתם חווים לאחר שטיפת הבית, ואתם בהחלט יודעים כמה ההרגשה היא טובה אחרי שמעניקים לבית את השטיפה השבועית הפשוטה.

תהליך הניקיון המוענק לכם במסגרת שירות ניקיון בתים לאחר בניה הוא תהליך ניקיון יסודי ומקצועי ברמה אחרת, ומבוצע על ידי אנשי המקצוע הטובים בתחום, חומרי ניקיון בריכוז גבוה, מכשירי ניקיון מקצועיים וצוות מקצועי ובעל ניסיון. 

הניקיון הטוב ביותר אי פעם בחברת נינג' פוליש בניקיון נשמח להרחיב את היריעה ולספר לכם בדיוק מה כולל השירות, וכיצד אנו דואגים להעניק לבית שלכם את רמת הניקיון הגבוהה ביותר שהוא יחווה אי פעם, להכיר לכם את שיטת העבודה שלנו ולהעניק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית.

לא ניקיון אחרי שיפוצים

בניה היא סימן להתחלה חדשה. קניתם בית משלכם, ומזה שנים שהבית נמצא בתהליכי בניה, ואוטוטו הכל נגמר ואתם צפויים לעשות את צעדיכם הראשונים אל תוך הבית. 

אך לפני שאתם נכנסים, לפני שאתם ממקמים את כל פריטי הריהוט שלא יזוזו ממקומם בשנים הקרובות, אתם רוצים להבטיח שאתם מעניקים לבית ניקיון יסודי ומקצועי, ניקיון שהוא הרבה מעבר לכל ניקיון שאתם מבצעים באופן שוטף ועצמאי, ניקיון שיסלק את כל פסולת הבניין, וידאג שלא ישאר גרגר אחד של אבק או חול בבית.

אם חיפשתם חברת ניקיון מקצועית ומנוסה אז הגעתם למקום הנכון. אנו משתמשים במכשור המתקדם ביותר ובחומרי ניקוי עם תו תקן המותאמים למשטחים עליהם מתבצע הניקיון. כל עבודת ניקיון בית לאחר שיפוץ מתבצעת על פי הסטנדרטים הגבוהים של החברה.

ניקיון בית לאחר שיפוץ יכול לוקח זמן ודורש מאמץ רב, לכן אנו כאן לבצע זאת עבורכם עם צוות מקצועי המבצע את העבודה במהירות ויעילות.

אחרי ניקיון בתים לאחר שיפוץ של מבריקים בניקיון הבית שלכם יישאר נוצץ ובעל ניחוח מפלא כך שאתם תשכחו שהבית שלכם עבר שיפוץ. אנו נשמח לעמוד לשרותכם ולבצע ניקיון לאחר שיפוץ.