סמל נינג'ה פוליש
1984

נינג'ה ניקיון לאחר שיפוץ

סיימתם לשפץ את הדירה? זקוקים לשירותי ניקיון לאחר שיפוץ? הגעתם למקום הנכון! נינג'ה פוליש – חברת ניקיון ופוליש, מתמחים בביצוע מגוון נרחב של עבודות ניקיון בהתאם לצרכי הלקוח, לרבות, ניקיון דירות ובתים לאחר שיפוץ. שירותי הניקיון המקצועיים, המקיפים והיסודיים שלנו, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מסביבת מגורים מסודרת יותר, מאורגנת יותר ונקייה הרבה יותר.

במסגרת שירותי ניקיון לאחר שיפוץ המוענקים על ידינו, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פעולות ניקיון המיושמות בתוך חלל המגורים ומחוצה לו. פעולות ניקיון אלו מיושמות על ידי צוותי ניקיון מנוסים, מיומנים ואחראיים, הנעזרים בציוד הנלווה המתקדם ביותר בתחומו ובחומרי הניקוי האיכותיים ביותר בענף.

ניקיון לאחר שיפוץ

לא רק ניקיון לאחר שיפוץ

בין יתר פעולות הניקיון המיושמות על ידינו במסגרת ניקיון דירות ובתים לאחר שיפוץ תמצאו:

  •  הסרת כתמי צבע – פעולת ניקיון המתמקדת בניקוי רצפות, פנלים, הסרת כתמי צבע מפריטי ריהוט ותכולה, ארונות קיר ומטבח, הסרת כתמי צבע מדלתות ומשקופים ועוד.
  •  הסרת אבק – פעולת ניקיון המתמקדת בניקוי פנימי וחיצוני של ארונות קיר ומטבח, מכשירי חשמל, נברשות ועוד.
  • חיטוי – פעולת ניקיון יסודית המתמקדת בחיטוי חדרי האמבט והשירותים בשטח הדירה, לרבות, חיטוי ברזים כיורים, כלים סניטריים וניקיון יסודי של אריחי קרמיקה וחרסינה.
  •  ניקוי חלונות- פעולת ניקיון המתמקדת בהברשת זגוגיות, חלונות, תריסים ורשתות, ובנוסף מאפשרת לכם ליהנות מהברשת מסילות החלון בכל שטח הדירה.
  •  שירותי פוליש – פעולת הברשת רצפות המתבצעת בעזרת פוליש ווקס, פוליש אקרילי או פוליש קריסטל. כמו כן, ניתן שירות מיוחד לדירות הכוללות רצפת פרקט.
  •  ניקיון מחסנים, חצרות וחדרי ביטחון- פעולת ניקיון משלימה המאפשרת לכם ליהנות מניקיון יסודי בכל חלקי הדירה.
  • שאיבת אבק – פעולת ניקיון יסודית המתמקדת בשאיבת שטיחים ומזרנים, שאיבת אבק ממחשבים, מקלדות ומסכים, שאיבת אבק מתמונות ופריטי ריהוט שונים בשטח הדירה.
ניקיון אחרי שיפוץ

שירותי ניקיון מיוחדים

בנוסף, תוכלו ליהנות משירותי חיטוי סכו"ם וכלי מטבח, ניקיון מדפי ספרים, ניקיון עליות גג, ניקוי ספות, כיסאות ושולחנות. במידה וגם אתם עומדים לסיים הליכי שיפוץ כללים בשטח המגורים, ובמידה וגם אתם מתכננים הליך שיפוץ מקיף בשטח הדירה, זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול שירותי הניקיון המוצעים על ידינו!  

חברת ניקיון אחרי שיפוץ

למה חשוב לעשות ניקיון לאחר שיפוץ דירה?

כאשר משפצים דירה חשוב שהדירה תראה טוב, ברוב הפעמים זאת הסיבה שבגללה עושים שיפוץ, כדי לשפר את המראה של הדירה, בשיפוצים מושקע כסף רב ועבודה רבה והדבר שהכי חשוב למשפת הדירה הוא שהתוצאה של השיפוץ תראה טוב ותהיה נעימה לעין, כל מי שעסק אי פעם בתחום או אפילו ניקה בעצמו דירה יודע שהדבר הכי חשוב בניקיון זה הסוף של הניקיון, אם לאחר ניקיון של חדר שירותים יהיו טביעות אצבעות על המראה והברזים, החדר יראה מלוכלך ולא נקי ולכן גם כשמשפצים דירה הדבר הכי חשוב זה סוף השיפוץ והניקיון לאחר השיפוץ מכיוון שזה גורם להרגשה שהבית מסדר ונקי ותורם הרבה למראה הכללי והסופי של השיפוץ.

ניקיון דירה חדשה

ניקיון דירה אחרי שיפוץ - לבד או על ידי בעל מקצוע ?

ניתן לבצע ניקיון אחרי שיפוץ לבד וגם בעזרת איש מקצוע, כשלכל שיטה יתרונות וחסרונות, מי שבוחר לבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ לבד יחסוך כסף אך ישקיע זמן רב לעומת מי שבוחר לבצע ניקיון אחרי שיפוץ באמצעות איש מקצוע אשר יחסוך זמן רב אבל יגבה תשלום בעבור העבודה,

דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא שבזמן שיפוץ דירה לעיתים משתמשים בחומרי בנייה מיוחדים כגון: צבע, טיח, זפת וכו' אשר משאירים כתמים ולכלוך שניתן להסיר רק בעזרת מכונת שטיפת רצפות שנמצאת אצל בעלי מקצוע בלבד.

ניקיון בתים באשקלון

מתי כדאי לעשות ניקיון דירה אחרי שיפוץ ?

ניקיון אחרי שיפוץ יכול להימשך זמן רב ולכן כדאי לתכנן את הניקיון לאחר שיפוץ מיד בתום השיפוץ, סיבות נוספות לעשות את הניקיון מיד בתום השיפוץ: בדרך כלל מיד לאחר השיפוץ יש רצון לחזור לחיים שגרתיים בבית ולהחזיר את כל הרהיטים למקום ולחזור לחיות בו כרגיל, לאחר החזרה לשגרה יהיה קשה מאוד ואף בלתי אפשרי לבצע ניקיון לאחר שיפוץ, סיבה נוספת היא שככל שדוחים את הניקיון אחרי שיפוץ ישנם חומרים ולכלוכים שעלולים להתייבש או להיתפס יותר חזק, דבר שיקשה על הניקיון לאחר שיפוץ ואף עלול לגרום לכך שיהיו כתמים שיהיה בלתי אפשרי להוריד אותם. 

ניקיון בתים מקצועי