סמל נינג'ה פוליש
1984

פינוי דירה וניקיון

מי אינו רוצה להתגורר בדירה נקייה ומאווררת. לעיתים פינוי דירה וניקיון נראה לנו ממש בלתי אפשרי,  זאת בעיקר בגלל תכונת האספנות שברמה כזו או אחרת מאפיינת כמעט את כולנו. 

ארונות העולים על גדותיהם, חפצים אותם אנו שומרים, רק כי אולי פעם נצטרך, כל אלה מביאים לגודש ולצפיפות ואינם מאפשרים.

פינוי היא דרך מצוינת להתחיל ניקיון יסודי ומבהיק. קל וחומר כאשר יש לבצע  ניקיון יסודי במיוחד בדירה גדושת חפצים ורהיטים שאותה עומדים להשכיר או למכור. 

באותם מקרים בהם בעלי הדירה, הורים מבוגרים, או בני משפחה אחרים, עוברים להתגורר בדיור מוגן, או במקרים בהם מבקשים להכשיר או למכור דירה שהתקבלה בירושה. 

במקרים אלה חובה ממש לפנות את הדירה ומה מתאים יותר מאשר לחבר בין הפינוי לתהליך הניקיון.

פינוי דירה וניקיון

חברה לניקיון ופינוי דירה

קיימים מקרים נוספים, בהם נדרש לפנות דירה ולאחריה ניקיון הדירה. במקרים של אסונות כמו שריפה שפרצה בדירה וכילתה חלק מהתכולה שבה, או במקרים של נזקי מים ושיטפונות שעשו שמות בציוד בתוך הדירה. 

גם במקרים אלו תזדקקו לחברה אמינה שתדע לפנות את הדירה באופן מקצועי, לחברה המצוידת בכל הציוד  המקצועי הנדרש ולחברה אמינה.

באותם מקרים בהם נדרש לפנות דירה שניזוקה, רק לאחר גמר הפינוי ניתן להעריך איזה שיקום נדרש לדירה.

ניקוי חלונות

חברת ניקיון מקצועית

כאשר פונים לחברה מספקת סל שירותים המפנים את הדירה ולאחר מכן מבצעים גם ניקיון יסודי שלה, זוהי עסקת חבילה משתלמת ביותר שחוסכת לכם זמן יקר והוצאת אנרגיה לחיפוש שתי חברות שונות. 

קבלת שני השירותים יחד תחת קורת גג אחת, אין טובה ממנה על מנת להגיע למטרה הנכספת, דירה נקייה ומבהיקה. לא אחת רק לאחר פינוי תכולת הדירה, מגלים את מצבה האמתי ועד כמה היא זקוקה לניקיון יסודי ורציני. 

כאשר אותה מבצעת עבורכם את שתי הפעולות, לפנות ולאחר מכן לנקות אתם מקבלים בסוף התהליך דירה נקייה שנעים ונוח לחיות בה, או קל להשכיר אותה לדיירים פוטנציאליים. 

בשנים האחרונות אנו עדים למודעות גבוהה של השמירה על איכות הסביבה, וטוב שכך. גם פינוי של דירה מחייב מחשבה על מחזור והובלת התכולה שפונתה לאתרי מחזור מתאים.

ניקיון לפני כניסה לדירה